Wednesday 8 November 2017

Synergy Trading System Gjennomgang


FX Synergy Review. FX Synergy Review. For MT4-kontoer only. Review av Christopher Lewis. FX Synergy er en ny type Forex trading programvare nylig lansert av Pecunia Systems Når jeg ser på FX Synergy for første gang i februar 2011, må jeg innrømme Jeg kunne ikke se alle funksjonene med en gang. Helt ærlig, avhengig av hvilken type handelsmann du er, kan dette være et verktøy for deg. Men for de som befinner seg i å administrere flere komplekse bransjer eller til og med flere kontoer, er FX Synergy faktisk et fantastisk verktøy for å forenkle prosessen I løpet av denne FX Synergy-gjennomgangen ble selv denne skeptiske en troende. Til å begynne med er programvaren et frittstående program som kjører med en hvilken som helst MetaTrader 4-plattform. Det er ikke et EA eller et skript som kjører i MT4, men frittstående programvare som fungerer sammen med MetaTrader 4 Det fungerer med en hvilken som helst MT4-plattform uavhengig av hvilken Forex-megler du bruker. Faktisk har FX Synergy en svimlende modus for å holde megleren fra å se mange av bevegelsene dine i markedet til det er på tide å utføre dem. Stealth-modus gjør det mulig for næringsdrivende å legge stopp for tap som ikke blir sendt til megleren til prisen er truffet, og holde megleren i mørket om hvor din stoppordre kan være. Fordelen med Dette er åpenbart, mens alle Forex-forhandlere ønsker å stole på sine meglere utvetydig, på slutten av dagen er skjønn alltid verdifull i Forex verden. Se på FX Synergys plattform. FX Synergy-funksjoner. En av funksjonene var jeg mest skeptiske om det var en-klikk-utførelsen, som for noen som handler komfortabelt med to klikk, virker ganske unødvendig. Jeg må imidlertid innrømme at jeg følte meg ganske annerledes om det etter å ha testet det gjentatte ganger under FX Synergy-gjennomgangen. Muligheten til å bare trykke på en knapp og være i eller ut av markedet kan ikke høres ut som en stor avtale, men i verden av brøkdeler kan mengden som er lagret i det lange løp, virkelig legge opp over tid. Scalpers vil spesielt elske denne funksjonen, da det sparer tid og mulig slippe på utførelse Det bør også legges til at en-klikk-funksjonen har forhåndsinnstillinger, slik at du vet nøyaktig hva du får i forveien. Kanskje du ser for å vinne etter 15 pips 1-klikk-funksjonen vil få det til å skje i begynnelsen av ordren. Programvaren lar deg plassere tilbakestillingsstopp som du forventer, slik at de handlende som liker å prøve å la det kjøre gjør det på denne måten. Men også programvaren lar deg sette opp trinn som vil ha stoppet tapet beveger seg når visse priser er truffet Dette tillater deg å sette opp en handel for å låse i mer fortjeneste jo lengre går det i din retning. Stoppet omvendt gjør det mulig for næringsdrivende å gjenopprette markedet i motsatt retning når et stoppfall er rammet. For eksempel, hvis du har et stoppfall 100 pips under gjeldende pris, kan du sette programvaren til å ikke bare stenge ut til den prisen, men også å selge kort, og dra nytte av endringen i markedsfølelsen. En annen veldig praktisk funksjon er evnen å beregne risiko for hver ordre Hvis du for eksempel velger å risikere 1 på hver handel, vil FX Synergy gjøre det for deg automatisk. Funksjonen fungerer med noe marked og kan bidra til å holde deg ærlig når du handler markeder. Dette gjør det mulig for forutsigbar modellering som din risiko vil alltid være det samme, slik at resultatene kan lykkes med å fortelle deg hvordan ting virkelig går i din handel Denne funksjonen slås av eller på, men de fleste fagfolk vil helt sikkert fortelle deg å holde risikoen lav og konsistent, og dette verktøyet er flott for det samme. FX Synergy tilbyr også muligheten til å administrere opptil 20 kontoer på et enkelt sted, men du vil fortsatt være pålagt å ha hver konto åpnet med sin egen MT4. Dette kan ikke være veldig nyttig for nye handelsfolk, men vil definitivt være fordelaktig for mer erfarne Forex-forhandlere Det er faner som du kan bruke til å velge hvilke kontoer du vil legge inn handler i, og dette gir mulighet for en næringsdrivende å bruke flere strategier i flere Kontoer med størst mulig enkelhet En måte du kan tenke på, er at det er som en pengeforvalter s stykke programvare, men svært utvidet og gir større detalj. Du kan også gruppere kontoer sammen på forskjellige måter. Dette ville være svært nyttig for noen som handler et par forskjellige strategier for kunder, for eksempel Du kan ha noen kontoer med en strategi, og derfor ville du bare velge den gruppen for første handel. Den andre handelen du skriver inn, kan være en langsommere eller langsiktig strategi at du har en gruppe klienter for, og de ville bli gruppert sammen og så videre. Virkelig, kombinasjonene er nesten uendelige i den typen scenario. Det er også mange andre funksjoner som FX Synergy tillater. Du kan skala inn i handler på en automatisk måte, eller utvide Dette alt kan gjøres på en forhåndsplanlagt måte, og åpner dørene for en stor mengde handelsstrategier som tidligere måtte gjøres manuelt i MetaTrader 4 eller enda verre, måtte gjøres ved å bruke flere Expert A Dvisors som dessverre ikke alltid leker pent med hverandre. Finale tanker. FX Synergy-pakken kjøres gjennom en ekspertrådgiver og er godt integrert med både MT4 og alle dens underliggende funksjoner. Det som kanskje var mest forfriskende om FX Synergy, er at det er egnet til erfarne handelsfolk som ofte finner et visst komfortnivå med sine handelsstrategier som kan føre til slumring og suksess, men mellomliggende og avanserte handelsfolk vil bli positivt overrasket over hvordan denne Forex trading-programvaren faktisk kan forbedre sin eksisterende handelsstrategi etter demoing FX Synergy-programvaren, er jeg igjen med inntrykk av at handelsmenn som ønsker å administrere komplekse handler eller flere kontoer, vil bli presset hardt for å finne en bedre løsning. Risk Disclaimer DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for tap eller skade som skyldes tillit på informasjonen som finnes på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex broker vurderinger. Da ta inneholdt på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntid eller nøyaktig, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalingene fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko og er ikke egnet for alle investorer. Som en Hevede produkttap er i stand til å overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikovilligheten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne vi vurderer For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av dem som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte , oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. Risk ansvarsfraskrivelse DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes tillit på informasjonen på dette nettstedet, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleranmeldelser Dataene som finnes på dette nettstedet, er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte Valutahandel på margin innebærer høy risiko og er ikke egnet for alle investorer. Som et løpende produkttap er det mulig å overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringen din mål, erfaringsnivå og risikoappetitt Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle dataene våre er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å bekrefte vår informasjon Ation med megleren direkte. DailyForex Alle rettigheter reservert 2006-2017. Gjennomgå Besøksside. Hver gang jeg ringer til denne megleren, snakker jeg til en mann som heter Daniel. Han er ikke hyggelig å snakke med eller nyttig på alle. Synergy har noen interessante Managed Trading-produkter, men deres støtte er rett og slett ikke på nivå med de andre selskapene i bransjen jeg jobber med Sad. Reply av SynergyFX Support sendt 6. mars 2017. Vi beklager at du føler at du hadde en ubehagelig opplevelse når du ringer til vårt firma. Vi streber etter å skape et innbydende miljø som er tilrettelagt av våre kunnskapsrike medarbeidere. Daniel er en verdsatt medlem av teamet, og det er sjelden å ha en kommentar som dette om hans klientrelasjoner. Vi har søkt gjennom vår database og kan ikke finne noen klient etter ditt navn, og heller ikke noen notater i vår CRM på et anrop som foregår med en Liam Brown We ville elske å løse denne saken ved å ordne en tid til å snakke, eller hvis det er mer hensiktsmessig, er vi glade for å diskutere via e-post på. Vi setter pris på at du finner våre full lisensierte Managed Trading-produkter interessant, og det ville være fint å d Gi oss beskjed om det er noe vi kan gjøre for å forbedre din vurdering og bevise hvorfor Synergy FX er en ledende megler. Jeg deponerte 3400 med synergyfx, og jeg hadde noen som ønsket å handle for meg , men senere endret jeg meg fordi jeg trengte å bruke pengene for noen, bare for å bli fortalt av synergyfx thaf, jeg kan ikke trekke pengene mine, at jeg må åpne en handel. Vær så snill å hjelpe meg med å løse dette problemet, fordi dette går tom for hånden. Svar fra SynergyFX Support innlevert 6. mars 2017. Det er ekstremt uheldig at du bestemte deg for å ta dette saken til et forum for et problem som allerede var forklart for deg med stor lengde og ikke lenger var innenfor vår kontroll. Som vi er lisensiert og regulert av ASIC, når det gjelder finansierings - og tilbaketrekkingsproblemer, må vi overholde retningslinjene og anbefalingene fra bankene og regulatoren. Vi har også retningslinjer for å beskytte oss mot svindelaktivitet og for visse mistenkelige handlinger. I dette tilfellet Du har deponert midler fra en bank i Nigeria, aldri handlet på kontoen din, og prøvde å trekke seg tilbake til en annen bank som var basert i Malta. Dette er imot vår avkastningspolitikk som sier at den må returneres til finansieringskontoen på grunn av en rekke forsøk på svindel mot vårt firma Denne betalingen ble også flagget av vår AA-kreditvurderte leverandør Commonwealth Bank of Australia Når de har flagget en betaling, blir det da et mye mer komplekst problem enn å bare returnere pengene. Vi forklarte alt dette til deg og du fortsatte å dele konfidensielle e-post med dusinvis av mennesker, og likevel ikke skjønner at alt vi gjorde var helt lovlig. Denne prosessen ble til slutt løst da banken frigjorde pengene dine på kontoen din, og vi anser dette problemet løst fra måneder siden. Vi hadde håper du vil redigere din anmeldelse, men det virker ikke. Vi ønsker deg alt godt med din fremtidige handel, uansett hvor du velger. Med vennlig hilsen Synergy Team. Synergy Financial Markets. OUR RE FERKSJON Mistanke om svindelaktivitet på. Det har nylig blitt gjort oppmerksom på at nettstedet har benyttet den intellektuelle eiendommen til Synergy FX, i forsøk på å bedra kundene. Vi har blitt oppmerksom på at nettsiden i spørsmålet tar innskudd fra kunder og deretter henviser dem til oss for å diskutere deres innskudd. Denne mistenkte svindelaktiviteten har blitt rapportert ASIC. Ingen tid vil vi noensinne be om at informasjonen din skal passere gjennom en annen gateway enn vår egen, med våre spesifikke domenenavn som er oppført nedenfor, og ved bekreftelse via e-post eller direkte telefon med kontoåpnings - og finansieringsinstruksjoner Våre samsvars - og støttefunksjoner er i verdensklasse, og sørge for at du snakker med kunnskapsrike medarbeider gjennom prosessen. Synkroniseringsfaks er en prisvinnende og fullt lisensiert, regulert megler i Australia under AFSL nummer 403863 Vi er regulert under ASIC og oppfyller de strengeste kravene til noe marked. Det er derfor vi gir ikke 3 p arties med autoritet til å bruke vår immaterielle rettighet uten grundig due diligence, og å ha noen nettsteder som fortsatt peker direkte på oss selv, og ikke noen utenlandsk betalingsgateway. Som en potensiell eller eksisterende kunde av Synergy FX, informerer vi deg IKKE om å ha noen avtale med nettsiden vi har identifisert, siden de ikke har blitt gitt noen myndighet fra oss. Nettstedet er fjernet fra Internett, da denne saken ble umiddelbart rapportert til vertsleverandøren forrige uke. Bør du oppleve nettsteder som hevder å være Synergy FX eller Synergy Fondforvaltning, vennligst kontakt vårt team direkte på Hvis du mener at du kan ha blitt påvirket av denne mistenkte svindel, vennligst utfør disse kontrollene. 1 - Kontroller kontonummeret du ble utstedt. Alle synergi fx kontonumre er 6 eller 10 siffer lange. Du kan bekreft kontonummer og finansieringsinstruksjoner gjennom vår velkomst e-post, eller by.2 - sjekk e-postadressen du ble kontaktet til med synergi fx e-postadressen skal ende med h. If du tror du er offer for denne mistenkte kriminaliteten, anbefaler vi sterkt at du kontakter politiet. Her hos Synergy FX hjelper vi for øyeblikket myndighetene med undersøkelsene deres og vil fortsette å gjøre dette for å sikre at vårt merke og omdømme vedlikeholdes Vi har alltid handlet med ytterste integritet og tar slike handlinger med ytterste alvor. Vi har aktivt jobbet for å gi våre kunder den mest aggressive prisen i markedet, og lanserer en ny ren ECN-konto som fortsatt er STP og har sprer seg fra 0 0, samt tilby våre prisbelønte fondsstyringsprodukter og overlegen EAs. Skulle du ønske å snakke med oss ​​om noe i dette innlegget, eller noen annen mistenkt bedragerisk aktivitet med hensyn til nettsteder som hevder å være Synergy FX, vennligst send epost. Synergy Financial Markets PTY Limited. Review Moderering Team Note Vi håper SynergyFx nå innser verdien av å ha en anmeldelse side Hvis FPA hadde bøyd til SynergyFx s trusler og trakk denne siden, så Synerg yFx s rep ville ikke ha hatt et slikt fremtredende sted å poste dette. Sist jeg hadde klart konto med denne megleren var fornøyd med hvordan det skulle gjøre noe fortjeneste ikke mye, men det virker trygg handel enn ting endres i juli og fremover som handelsendring da disse fyrene satte en EA på grunn av svært lite fortjeneste enn store tap Nå tenker du at jeg er sår fordi jeg har mistet penger med denne megleren, nei det er fordi når jeg ringer dem opp og spør hvorfor det ser ut som de setter EA på min konto og ikke en god som de sa nei de gjorde det ikke, det var ikke slik de klarte på kontoer, og hvis jeg ikke var glad, kunne de flytte pengene mine til ny administrere konto. Dette er hvor det blir veldig interessant senere den dagen om 10 klokke jeg får ring fra samme person som jeg snakket med den dagen, dette var en av gutta som ledet kontoen min, sa han at han ikke kunne snakke på telefonen ærlig til meg tidlig da telefonsamtaler ble registrert. Han sa at jeg var riktig om EA, og at regnskapene som var blitt klarte meg megleren var bare om maki ng penger til megleren det var ikke alltid veien med dem, men dette er måten de har gått han fortalte meg dette av posten Han fortalte meg også at de ville få noen til å ringe meg for å holde pengene mine med dem og sette inn en ny konto han fortalte meg at jeg ville miste mer penger da dette var en annen dårlig kjøre konto og jeg ville bli fortalt noen løgner Lucky Jeg fikk pengene mine fra dem ned par store og var veldig glad for å komme seg så vær advarsel disse er dårlige mennesker dårlig mor Vil du fortelle deg at du kommer til å få pengene dine til å holde deg unna. Reaktivt av Christian Dove sendt 7. januar 2016. Jeg svarer vanligvis ikke på slike blogginnlegg, da jeg finner anonyme fora et ujevnt og urettferdig spillerom. Jeg setter imidlertid ikke pris på å bli merket som en dårlig megler og en løgner Det er selvfølgelig lett å stå bakom anonymitet og gjøre slike anklager Synergy-fondets ledelsesprodukter er egentlig et resultat av mange års hardt arbeid og utvikling av mitt handelslag, hvorav jeg er ekstremt stolt, blir jeg stadig frustrert med unregulat ed og unlicenced pengeforvaltere som opererer selv med utførelse tjenester av ærlige meglere som Synergy, og jeg ønsket noe bedre for vårt marked Våre produkter handler ikke med EAs Det er sant at våre risikostyringsparametere blir automatisk kontrollert, og det er også sant at Synergy handler på et hovedkonto nivå og at programvaren brukes til å allokere forholdsvis ned til de underliggende investeringskontoene, men dette er svært forskjellig fra det som ble foreslått av plakaten. Resultatet av vår administrerte konto for siste halvdel av 2015 var mangelfulle som er en refleksjon av markedsforholdene og kan sammenlignes med andre profesjonelle regnskapsførere. En god handelsstrategi tilpasser seg markedsforholdene, og vi er ikke noe unntak. På årsbasis har vår ytelse vært eksepsjonell. Jeg er dypt forstyrret av dine kommentarer om min stab jeg er veldig stolt av alle i Synergy-teamet og er forpliktet til en full skala intern etterforskning etter deg r påstander Jeg vil gjerne merke seg at ingen formell klage eller tvist har blitt mottatt av Synergy i det hele tatt. Åpenbart er kundens misnøye et ekstremt viktig problem for min virksomhet, og jeg beklager noen dårlig erfaring som du måtte ha hatt derfor jeg vil gjerne tilby deg muligheten til å kontakte meg direkte for å løse dette saken for deg Ta kontakt med vårt kontor og be om å snakke med meg Synergy er en fullstendig rådgivende, regulert, revidert og lisensiert finansiell tjenestefirma. Eksisterende og potensielle kunder bør vite at meg selv og mine ansatte er dedikert til gir kundeservice av de høyeste faglige standardene Christian Dove Administrerende direktør Synergy Financial Markets Pty Ltd. Reply av SynergyFX Support innlevert 6. mars 2017. Vi vet at dette var en del tid siden, og vi ber om unnskyldning for å nå et av våre ansatte Vi har sørget for at disse problemene ikke vil gjentas og be om at du bruker for korrespondanse i fremtiden. Vi vil gjerne diskutere med deg igjen dine opsjoner for handel med våre ekstremt konkurransedyktige priser og verdifulle fondsstyringsprodukter som kan bistå med en mangfoldig portefølje hvis du ønsker å gi oss en ny sjanse. Med vennlig hilsen Synergy Team. Jeg vil si dette er definitivt en av de verste brokwrs jeg har sett i mitt liv De gjorde ikke svindel meg, men jeg har mottatt e-postmeldinger om deres fondsstyringstjeneste i over et år jeg var stille interessert, så jeg prøvde å sende dem e-post flere ganger prøvde å sjekke deres nettside og leter etter live support flere, men ingen svarer jeg forlot live support en melding om 3 ganger etter 30 min venter på svar fortsatt ingen svart videre og jeg fylte ut en forespørsel skjema på deres hjemmeside med mine detaljer for 3-4 ganger uten svar eller ring tilbake Jeg lurer på om de er så uforsiktig til gjør et salg, hva vil de gjøre når jeg ber om å trekke tilbake penger. Totalt søppel. Reaktivt av SynergyFX Support sendt 6. mars 2017. Vi beklager at du har opplevd disse problemene og vil at du skal kn ow at vi absolutt har løst noen problemer med e-postmeldinger som ikke er rettet til riktig avdeling. Våre prisbelønte fondsstyringsprodukter utfører fortsatt i markedene, og hvis du fortsatt vil være interessert, vil vi gjerne diskutere dine handelsalternativer for fremtiden. kontakt teamet for informasjon og hvis du ikke er klient, kan de gi deg alt du trenger. Vi håper å kunne endre din anmeldelse om vårt firma og skape et varig forhold mellom oss. Med vennlig hilsen, Synergy Team . De nå hjemsøker nettsteder øverste steder i google-søk som viser resultater om Synergy FX-anmeldelser og truer webansvarlige til å forfølge juridiske handlinger dersom dårlige anmeldelser om Synergy FX ikke fjernes. Nedler å si argumentene de gir er latterlige Alt jeg vet at de ikke vil klare, men drep omdømme deres rykte på denne måten Lykke til. Trenere vær forsiktig, en megler som forsøker aggressivt å fjerne negative vurderinger om seg selv og true o Bedre forretninger rundt er en STOR RØD FLAG. De vil behandle deg som klient på samme måte hvis ikke verre. Regent av SynergyFX Support sendt 6. mars 2017. Denne prosessen ble initiert av et tidligere medlem av personalet på grunn av en klient som postet forferdelig og falsk informasjon som var skadelig for selskapets omdømme. Klientens problem ble løst, og etter at støvet hadde løst seg, nektet de fortsatt å fjerne de utrolige feilinformasjonene. Noen nettsteder fjernet hele gjennomgangsseksjonen om vårt firma, andre gjorde ikke siden dette Tid har vi forsøkt å reparere eventuelle forhold som ble skadet av denne ekspertens tunge håndterte metoder, da vi verdsetter friheten til å poste rettferdige og gyldige vurderinger om vårt firma. Vi håper dette hjelper til med å forklare problemene vi møtte og håper at vi kan fortsette å levere sterling service til våre nåværende kunder uten å møte ytterligere ekstreme saker som dette. Hvis du vil diskutere dette videre, eller handle med Synergy, vennligst kontakt. Med vennlig hilsen, Sy nergy Team. Main Features. Additional Features. How mange datamaskiner kan jeg installere FX Synergy on. FX Synergy er lisensiert per maskin. Du kan flytte lisensen til en annen maskin når som helst, men du kan ikke kjøre FX Synergy på flere maskiner med en enkelt lisens. Det virker på en VPS. Yes En hvilken som helst Windows VPS som støtter 4 5, støttes fullt ut. Dette inkluderer Windows Server 2008 og senere. Hvor mange kontoer støttes. Du kan koble til opptil 20 kontoer. Ved hjelp av kontogruppefunksjonen kan du handle flere kontoer med et enkelt klikk. Hvilke operativsystemer støttes. En ny Windows-versjon som støtter 4 5 støttes fullt ut. Dette inkluderer Windows Vista, Windows 7, Windows 8 og nyere. Hvis du er på en Mac, kan du kjøre FX Synergy via Parallels uten problemer . Hvilke handelsplattformer støttes. I øyeblikket støtter FX Synergy bare MetaTrader 4 Vi jobber med å legge til støtte for MetaTrader 5, NinjaTrader, cTrader, JForex i Q1 2014.Weekly Webinars. If du har spørsmål om hvordan FX Syn ergy fungerer, vær så snill å bli med på våre ukentlige webinarer hver onsdag kl 03.00 EST.

No comments:

Post a Comment